• Een ieder, zonder onderscheid, kan lid worden van RKSV Mierlo-Hout. Hij/zij die lid wil worden meldt zich aan via onderstaand inschrijfformulier.

Om als lid te worden ingeschreven is een inschrijfgeld van EUR 10,- verschuldigd wat bij de inning van de eerste contributie wordt verrekend. Dit geldt uiteraard niet voor leiders en andere vrijwilligers. De inschrijving wordt pas officieel na bevestiging van de ledenadministratie (i.v.m. eventuele wachtlijst) en het invullen van de contributiemachtiging. De contributie wordt na aanmelding per kwartaal geรฏnd. (25 januari - 25 april - 25 juli - 25 oktober)

Vul het formulier in, of laat je ouders dit doen als je onder de 18 jaar bent, en het formulier wordt automatische naar onze coรถrdinator Michiel Schippers (lidworden@rksv-mierlo-hout.nl) gestuurd. Wij (Groepsleid(st)ers of Voetbalzaken) nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Een pasfoto voor een spelerspas is verplicht vanaf 11 jaar.

Wijzigingen in adres, rekeningnummer e.d. en opzeggingen met betrekking tot het lidmaatschap dienen altijd schriftelijk of via de email te worden gemeld aan de ledenadministratie. (ledenadministratie@rksv-mierlo-hout.nl)

De kwartaalcontributie bedraagt (vanaf 1-1-2024):
    Eur 19,00 voor Kabouters
    Eur 34,00 voor JO7 JO8 JO9 JO10 JO11
    Eur 35,50 voor JO12 JO13 JO14 JO15
    Eur 37,50 voor JO17 JO18 JO19
    Eur 47,50 voor Senioren
    Eur 19,00 voor Rustende leden,Trainende leden, Veteranen, Veterinnen, Walking Voetbal en 35+1 Voetbal

Speciaal voor de jeugd:
    Voor dat je lid wordt, kun je ook eerst een paar keer komen kijken of een aantal keren komen trainen om het voetballen uit te proberen. Volgens de KNVB zijn kinderen vanaf 6 jaar speelgerechtigd. Meisjes en jongens kunnen zich vanaf de leeftijd van 4 jaar inschrijven als lid van RKSV Mierlo-Hout. Indien mogelijk worden ze vanaf 6 jaar ingedeeld in een team. Van 4 tot 6 jaar spelen ze bij de kabouters.

Leergeld
    Bent u cliรซnt bij Stichting Leergeld, dan dient u uw gezinsnummer/beschikkingsnummer op het inschrijfformulier in te vullen. Wij zorgen vervolgens voor een correcte afhandeling met Stichting Leergeld. Inschrijfformulieren zonder gezinsnummer/beschikkingsnummer worden niet in behandeling genomen.

• Aanmelden als nieuw lid